السبت، 6 يونيو 2009

آدى الناس اللى بتفهم

يصراحه كده نفسى كانت مسدوده كده اليومين اللى فاتوا دول من المدونه وخصوصا بسبب الواد صديقى العزيز الغتت ده اللى أسمه فيه نسب لأحد ال البيت .
المهم بقى ان واحد صحبى عزيز برده غيره اللى هو عمرو حسن وهو بصراحه كده اللى علمنى ازاى اصلا اعمل مدونه كتب عندى فمدونته كلمتين حلوين فحقى ف فتح نفسى شويه كده ع العموم انا بشكره جدا ع الموالسه اللى والسهالى دى وأدى اللينك لو حب حد يقرا الكلام ده
http://welcome2amr.blogspot.com/2009/06/1.html

هناك 4 تعليقات:

  1. طب الحمدلله ان ربنا فتح نفسك كدا ومتشكرين اوى لعمرو حسن اللى خلا معنوياتك ترتفع كدا
    بس مدام نفسك اتفتحت كدا مشفناش حاجه يعنى مكتبتش حاجه ليه بقى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  2. العفو يا رامي ، و اي خدمة يا ايمان
    فتحتلك نفسه اهوه ...
    اوي بقا تاكلنا :)

    ردحذف
  3. ربنا يخليك يا عمرو مردودالك فالافراح ان شاء الله
    وعلى فكره المدونه بتاعتك حلوه اوى

    ردحذف
  4. انا يا رامي غتت انا
    انا سديت نفسك انا
    ده كله علشان قولت رأيي بصراحه في موضوع ليزبن في الكوافير و ماعجبكش رأيي
    و اشمعني اللينك ده مابعتهوليش مانت خانقني بلينكاتك ليل نهار
    المهم لما اشوفك انا بقي

    بس علي العموم شكرا لانك قولت صديقي العزيز
    و اتمني اني ابقي كده فعلا

    ردحذف