الأحد، 10 مايو 2009

أصطباحتنا حلوه بالصلاة ع النبى

بصوا بقى ياأخونا من البدايه كده بالصلاةع النبى عشان محدش يقول ان انا مقولتش , البتاعه دى اللى أسمها مدونه بتاعتى أيوه بتاعتى وعليها أسمى كمان ومتسجله ف الشهر العقارى , بما معناه ان من حكم فى مدونته ما ظلم يعنى انا أكتب اللى انا عايز أكتبه وأقول اللى أقوله وأهيس اللى انا أهيسه وبراحتى أخر حاجه . يعنى مش عجبك ياريس المدونات على قفا من يشيل .ولو عصرت على نفسك لمونه وقريت الكلام الفارغ اللى مترطش ع الشاشه فأنت كده اللى جبته لنفسك وتقرا وانت ساكت وعلى مسؤليتك الشخصيه . عجبك الكلام أو معجبكش دى حاجه بتاعتك رديت مارديتش دى برده حاجه بتاعتك وانت حر ياريس , المهم انى ف الاخر أحب أقول أنى معايا شهادة معاملة أطفال وكل الكلام اللى هيكتب هنا انا مش مسئول عنه , ولو حد سألنى مشوفتش ومسمعتش .
يلا بقى وكفايه كده ويارب تستمتعوا بالتهييس ده كله

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق